در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران تیم مقاومت گلساپوش میهمان ملوان بندرگز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران یکشنبه ۱۱شهریور تیم مقاومت گلساپوش یزد از ساعت ۲۰:۰۰در ورزشگاه امام رضا بندر گز به مصاف ملوان این شهر می رود.

گلساپوش که در بازی هفته گذشته با اشتباهات فردی بازیکنان خود تا دقایق پایانی با سه گل از حریف سمنانی خود عقب بود در ده دقیقه پایانی با یک بازی دراماتیک و کام بک رویایی در شب عید قربان موفق شد ۴بر۳ حریف سمنانی خود را شکست دهد و این پیروزی را به هواداران خود تقدیم کند.

نگاهی به وضعیت نمایندگان فوتبال ساحلی استان یزد

گلساپوش با روحیه بسیار بالا به مصاف ملوان بندر گز سرسخت و زهردار می رود تا با پیروزی در این مسابقه و لغزش پارس جنوبی جم نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشد.

لازم به ذکر است تیم مقاومت گلساپوش یزد با ۳۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی و ملوان بندر گز با ۱۹ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

مهدی میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد گفت: در مسابقه قبل مقابل شهرداری سمنان گل زود هنگامی را دریافت کردیم که تاثیر منفی بر روی تیم گذاشت و در ادامه با دریافت گل‌های دوم و سوم شیرازه تیم از هم پاشید، ولی در تایم سوم همه بازیکنان برای تغییر نتیجه مسابقه همدل شدند و بازی باخته را با برد عوض کردیم.

نگاهی به وضعیت نمایندگان فوتبال ساحلی استان یزد

وی افزود:در بهترین شرایط بدنی و تاکتیکی قرار داریم و همه اعضا تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت و پیروزی تیم انجام خواهند داد.

میرشمسی با بیان اینکه تیم ملوان بندر گز تیم بسیار خوب و با تجربه‌ای است گفت: تیم ملوان بندر گز باتوجه به در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش تیم زهردار و سرسختی است و در خانه خود برای هر تیمی دردسر ساز است.

سرمربی گلساپوش گفت: تمام تلاش تیم مقاومت گلساپوش کسب مقام قهرمانی و شاد کردن هواداران است.

ایفا سرام در تعقیب هم استانی خود

تیم ایفا سرام اردکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی موفق شد در خانه حریف و در هوای گرم آبادان با ۴ گل شهید جهان نژادیان آبادان را مغلوب قدرتنمایی خود کند تا همچنان به تعقیب گلساپوش یزد ادامه دهد.

در ادامه مسابقات لیگ برترتیم ایفا سرام رده سومی در هفته شانزدهم یکشنبه ۱۱شهریور از یاعت۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی اردکان به مصاف شهریار ساری رده هشتمی میرود تا با پیروزی در این مسابقه و عدم نتیجه گیری گلساپوش به مکان دوم جدول برسد.

رحیمی سرمربی تیم ایفاسرام ارکان گفت:در شرایط خوبی به سر می بریم و به دلیل داشتن پتانسیل و ظرفیت بالا تیم و بازیکنان تمام تلاش خود را برای ارائه فوتبال با کیفیت‌تر انجام میدهیم.

نگاهی به وضعیت نمایندگان فوتبال ساحلی استان یزد

وی افزود: تیم شهریار ساری بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد و این کار تیم ایفا سرام را سخت می‌کند، ولی ما با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و با انگیزه هرکار غیر ممکنی را ممکن می کنیم.

پیام کویر اردکان همچنان روی نوار باخت

پیام کویر اردکان در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه ۵بر۲ مغلوب شهرداری بندر عباس شد تا با ۴ امتیاز همچنان در مکان آخر جدول باقی بماند.

درهفته شانزدهم لیگ برتر تیم پیام کویر اردکان دیگر نماینده استان از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه سیمرغ سمنان به مصاف شهرداری این شهر می رود.

انتهای پیام/ی

گزارش از علی صبور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار