مدیر کل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور گفت:در استان اصفهان 80 نقطه پرحادثه مصوب وجود دارد که حدود 15 نقطه از این نقاط تا پایان سال استاندارد سازی می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا اکبری مدیر کل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه هزار و 500 نقطه پرحادثه مصوب در کشور وجود دارد گفت: این نقاط بر اساس تعداد تصادفات فوتی و جرحی بیش ازحد مشخص شناسایی شدند که پس از اولویت بندی این نقاط بر اساس تعداد حوادث رخ داده ایمن و استاندارد سازی خواهند شد.

وی برآورد اولیه برای ایمن سازی و استاندارد سازی مجموع نقاط پرحادثه را 20 هزار میلیارد ریال دانست و افزود: امسال حدود 3 هزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی تخصیص داده شد و با همکاری استانداران و تخصیص اعتبارات استانی، حدود 350 نقطه پرحادثه در کشور تا پایان سال و مابقی تا پایان خرداد سال 1399 ایمن و استاندارد سازی می شود.

اکبری  با اشاره به اینکه در استان اصفهان 80 نقطه پرحادثه مصوب وجود دارد که حدود 15 نقطه از این نقاط تا پایان سال استاندارد سازی می شود گفت: اعتبارلازم برای استاندارد سازی هر کدام از این نقاط بین پنج تا 10 میلیارد ریال است.

مدیر کل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور همچنین محور کاشان-برزک را یکی از محورهای پرحادثه مصوب در کشور دانست و با اشاره به زمان بر بودن طرح احداث باند دوم این محور گفت: استاندارد سازی محور اصلی از جمله افرایش عرض آسفالت به هفت و نیم متر، تسطیح شانه ها و بهسازی و ترمیم آسفالت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
محور کاشان-برزک به طول 60 کیلومتر به جاده مرگ معروف و یکی از محور های پرحادثه شهرستان کاشان است که سالانه تصادفات جرحی و فوتی زیادی در این محور رخ می دهد.
کم عرض بودن این محور، قرار گرفتن جاده سیمان و رفت و آمد خودروهای سنگین هم در این جاده مشکلات تصادفات و ترافیکی را بیشتر کرده است.

 

انتهای پیام/م

بازدید مدیر کل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشوراز محورهای مواصلاتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل

برچسب ها: حمل و نقل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.