پلیس راه مازندران اعلام کرد هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز ، چالوس و سوادکوه سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی ترافیک هم اکنون در جاده هراز دو طرفه شمال به جنوب ا محدوده پلور تا وانا نیمه سنگین در بقیه نقاط این جاده نیمه سنگین است.

وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده چالوس مسیر شمال به جنوب در تمامی نقاط نیمه سنگین و جاده سوادکوه دو طرفه شمال به جنوب از شیرگاه تا پل سفید نیمه سنگین و در بقیه نقاط پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت:  باتوجه به تعداد بالای خودروهای ورودی در محورهای استان لازم است مسافران سفرهای خود را مدیریت کرده و به عصر روز جمعه و شنبه موکول نکنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: اکنون سطح جاده‌های مازندران خشک و هوا نیز صاف است.

وی تاکید کرد  تردد وسایل نقلیه از بعد از ظهر امروز  امروز جمعه ۹ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریور از رودهن به آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه با اعلام ماموران مستقر در محل، از بعد از ظهر امروز  تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
انتهای پیام/ آ.

آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.