معاون ستاد عملیات حج در مدینه گفت: از صبح دیروز (پنج شنبه ۸ شهریور)، ۲ هزار و ۳۶ زائر مدینه بعد با ۱۱ پرواز به کشور اعزام شده اند.

بازگشت تدریجی زائران مدينه بعد به کشور/ سرپرست زائران ایرانی عازم تهران شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد شاد معاون ستاد عملیات حج در مدینه گفت: از صبح دیروز پرواز زائران مدینه بعد از فرودگاه مدینه به مقصد کشورمان آغاز شده است.

وی افزود: از صبح دیروز (پنج شنبه ۸ شهریور)، ۲ هزار و ۳۶ زائر مدینه بعد با ۱۱ پرواز به کشور اعزام شدند.

معاون ستاد عملیات حج در مدینه اظهار داشت: تاکنون ۱۳ هزار و ۳۴۰ زائر مدینه بعد وارد شهر رسول گرامی اسلام شده‌اند.

سرپرست حجاج ایرانی عازم تهران شد

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی روز جمعه نهم شهریور ۹۷ از فرودگاه جده عازم تهران شد.

در مراسم بدرقه حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در مکه مکرمه شماری از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امسال در مدت ۳۸ روز حضور در شهر‌های مدینه منوره و مکه مکرمه؛ بر روند اجرای عملیات حج دربخش‌های مختلف اجرایی، فرهنگی و پزشکی نظارت داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در حالی عازم تهران شد که حدود سی هزار نفر از زائران ایرانی بیت الله الحرام تا پایان روزجمعه به کشور باز می گردند و روند بازگشت حجاج کشورمان از دو فرودگاه جده و مدینه منوره به صورت روان و عادی درحال انجام است.

گفتنی است؛ امسال بیش از ۸۶ هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج ابراهیمی به سرزمین وحی سفر کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار