درودی گفت: ارائه خدمات درمانی تا زمان خروج زائران از منا ادامه داشته است و تمامی زائران منا را به قصد مکه مکرمه ترک کرده اند.

ارائه خدمات درمانی تا زمان خروج زائران ایرانی از منا/ کاهش حجاج افراد گرمازده نسبت به سال‌های قبلبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهر درودی مدیر عملیات پزشکی حج ۹۷  از خروج تمامی زائران از منا خبر داد و گفت: کلیه زائران منا را به قصد مکه مکرمه ترک کردند و بیشتر زائران وارد شهر مکه شده اند.

وی اظهار کرد: در حال جمع آوری بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در منا هستیم و باتوجه به ارائه خدمات نیروهای پزشکی جمعیت هلال احمر، وضعیت ارائه خدمات به زائران قابل قبول و مناسب بوده است.

درودی در ادامه عنوان کرد: ارائه خدمات درمانی تخصصی و عمومی به زائران در منا تا زمان خارج شدن همه زائران ادامه داشته است و در طول سه روز گذشته حدود ۸۳۰۰ ویزیت تخصصی و ۱۴۵۰۰ ویزیت توسط پزشکان عمومی صورت گرفته است.

وی مطرح کرد: باتوجه به آموزش هایی که به زائران داده شده بود، تعداد افراد گرما زده نسبت به سال های قبل کاهش پیدا کرده همچنین با ارائه خدمات همکاران هلال احمر در مسیر رفت و برگشت رمی جمرات با موارد مشکل دار کمتری نسبت به سال گذشته مواجه بودیم‌.

درودی با بیان اینکه تاکنون گزارش خاصی از خروج زائران از منا ارائه نشده است گفت: تا کنون مشکل خاصی از خروج زائران به منا نشده است و آمار فوت زائران از ابتدای ایام تشریق ۴ نفر، ۱ نفر در بیمارستان مکه مکرمه و۳ نفر هم در منا بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار