گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه ۲۰۰ فروند هواپیمای بدون سرنشین را از منطقه سرمدا به یک مرکز وابسته به تروریست‌های جبهه‌النصره در ادلب منتقل کرده‌اند و در حال ارتقای آن‌ها هستند.

تروریست‌ها در حال ارتقای ۲۰۰ فروند هواپیمای بدون سرنشین در ادلببه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه ۲۰۰ فروند هواپیمای بدون خلبان را از منطقه سرمدا در حومه ادلب به یک مرکز وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره در شهر ادلب منتقل کرده اند و کارشناسان ترکیه‌ای و چچنی در حال ارتقای توانایی این هواپیما‌ها هستند.

روزنامه اینترنتی رأی الیوم که از لندن به روز رسانی می‌شود در پایگاه اینترنتی خود با اعلام این خبر نوشت منابع آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند یک دستگاه تریلی بامداد دیروز بیش از ۲۰۰ فروند هواپیمای شناسایی را از منطقه سرمدا در حومه ادلب به مقر هیئت تحریر الشام در محله المهندسین در مرکز ادلب منتقل کرد.

این منابع افزودند: هواپیما‌های مذکور از طریق مرز‌های مشترک سوریه و ترکیه توسط یک تاجر وارد اراضی سوریه شد و پنج کارشناس ترکیه‌ای و دو کارشناس چچنی از صبح دیروز در حال ایجاد تغییرات فنی و الکترونیکی در این هواپیما‌ها در مقر وابسته به هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق که با شبکه القاعده پیوند دارد) در محله المهندسین هستند تا این هواپیما‌ها را به مناطق جسر الشغور و حومه شمالی حماه منتقل کنند.

شایان ذکر است طی ماه‌های گذشته ده‌ها فروند هواپیمای بدون خلبان به سوی سواحل سوریه به پرواز در آمده است و آتشبار‌های هوایی روسیه همه این هواپیما‌ها را سرنگون و تلاش‌های آن‌ها را برای حمله به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه خنثی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار