در هفتمین روز گرامیداشت هفته دولت، آئین اختتامیه جشنواره سیب و گلابی گلزار بردسیر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در آئین اختتاحیه جشنواره سیب و گلابی گلزار بردسیر گفت: با لطف خداوند و تلاش مسئولین در ایام هفته دولت امسال، ۹۰۰ پروژه در بخش‌های مختلف و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید که نقش زیادی در ایجاد اشتغال استان ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به جشنواره سیب و گلابی گلزار اظهار کرد: این جشنواره در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار و در بخش‌های مختلف اعم از ارائه و فروش محصولات کشاورزی، چادر‌های عشایری و ارائه محصولات دامداری، جشن‌های مردمی و دیگر بخش‌ها برگزار شده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در جشنواره سیب و گلاب گلزار با اشاره به ظرفیت و توانایی‌های منطقه بردسیر، اظهار داشت: منطقه بردسیر با تولید سالیانه ۳/۵ میلیون تن فولاد، یکی از ۱۰ قطب تولید فولاد در کشور است و هم اکنون با تولید انواع محصولات کشاورزی و صنعتی، بعنوان بهشت کارآفرینی و الگوی اقتصاد مقاومتی منطقه معرفی شده است.

شهباز حسن پور افزود: رسیدن به سطح کنونی توسعه و اشتغال در این شهرستان نتیجه همدلی و تلاش مسئولین استانی و شهرستان است و هموطنان ما امروز از قاب زیبای شبکه سه شاهد جشنواره سیب و گلابی گلزار هستند که به لطف خداوند منطقه‌ای زیبا و سرسبز در دل کویر است.

فرماندار بردسیر در این مراسم گفت: شهرستان بردسیر به عنوان دومین تولید کننده گل محمدی بعد از شهرستان کاشان و به عنوان اولین منطقه تولید گردو در سطح استان کرمان، نقش قابل ملاحظه‌ای در تأمین محصولات کشاورزی و میوه جات استان و کشور ایفا می‌کند.

بنا به گفته نجف پور؛ بخش گلزار شهرستان بردسیر با سطح زیر کشت ۸۰۰ هکتاری سیب و گلابی، یکی از مراکز بزرگ تولید این محصولات در سطح کشور است و این جشنواره نمادی برای معرفی زحمات کشاورزان و پتانسیل‌های منطقه است.

همچنین در سفر یک روزه معاون امور عمرانی استانداری کرمان به گلزار بردسیر، پروژه گاز رسانی مجموعه روستا‌های بهرامجرد با طول لوله گذاری ۴۲ کیلومتر و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی، پروژه احداث میدان امام حسین گلزار با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و پروژه برق رسانی و ساماندهی سایت گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

به مناسبت هفته دولت امسال، ۹۰۰ پروژه در کرمان بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
ای کاش وجود این همه باغ نفع بیشتری به مردم ساکن گلزار برساند نه اینکه عده ای غیر ساکن سرمایه دار شوند
آخرین اخبار