مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت:یک مورد کشف انبار احتکار تسمه و بلبرینگ در اصفهان صورت گرفت که ارزش ریالی اجناس داخل آن برابر چند میلیارد بوده است و کارشناسان در حال ارزش‌گذاری آن هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در خصوص کشف یک انبار بزرگ احتکار لوازم خودرو در اصفهان اظهار کرد: در خصوص احتکار اعلام کردن برخی کشفیات نیاز به بررسی وجود دارد و در خصوص این خبر نیز بررسی‌ها ادامه دارد و نمی‌توان در رد یا تأیید آن صحبتی کرد.

وی در ادامه افزود: با این حال،  یک مورد کشف انبار احتکار تسمه و بلبرینگ در اصفهان صورت گرفت که ارزش ریالی اجناس داخل آن برابر چند میلیارد بوده است و کارشناسان در حال ارزش‌گذاری آن هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر کشفیات زیادی از سوی تعزیرات استان اصفهان صورت گرفته که شامل سه انبار بزرگ آهن و میلگرد، چهار انبار بزرگ لوازم خانگی، یک انبار لوازم یدکی و چندین تن حبوبات و برنج بود.

صالحی یادآور شد: اخبار دیگری نیز وجود دارد که اداره کل تعزیرات در حال راستی آزمایی آن است و جزئیات آن در صورت تأیید صحت، به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان تأکید کرد: گزارش‌های زیادی به تعزیرات اعلام می‌شود و برای کشف صحت آن، همگی گزارش‌ها بررسی می‌شوند؛ با این حال از بین تمامی گزارش‌های اعلام شده در یک ماه اخیر، حدوداً 12 تا 15 مورد قطعی احتکار شناسایی و قیمت‌گذاری شده و ما بقی آن‌ها در حال رسیدن به نتیجه است.

وی ادامه داد: فرآیند کار به این گونه است که ابتدا با مالک انبار صحبت می‌شود و اگر همکاری نکرد، قفل انبار شکسته می‌شود و بررسی آغاز می‌شود.

صالحی در خصوص ارزش کالاهای کشف شده نیز متذکر شد: کشفیات از انبار یک شرکت 700 میلیارد و دو انبار دیگر 9 میلیارد و 700 میلیون و دیگری 8 میلیارد و 900 میلیون ارزش‌گذاری شده‌اند.

 

انتهای پیام/م

کشف احتکار میلیاردی لوازم خودرو در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.