امام جمعه ریگان گفت:انقلاب ما هم غدیری دارد، غدیر انقلاب ما ولایته و پیغام غدیر این است که همه ما باولایت باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در مراسم تکریم سادات شهرستان ریگان با تبریک عید غدیر خم گفت:برگزاری مراسمات عید غدیر یک نوع احسان ونیکی با آل پیامبر (ص)است که ما هم نام اهل بیت را زنده می‌کنیم وهم از اموال خودمان برای اهل بیت هزینه می‌نماییم.

وی ابراز کرد :در کتب اهل سنت بیش از ۱۰ روایت دال بر این است که حدیث غدیر وواقعه غدیر انجام شده است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: آنچه که باعث شد بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) تا به امروز مسلمانان علیه یکدیگر ویا دشمنان اسلام علیه مسلمین اقدام کنند برای این بود که غدیر را فراموش کرده ایم.

وی بیان داشت: اگر غدیر فراموش نشده بود امروز جامعه اسلامی یک جامعه واحدی بود .

امام جمعه ریگان اظهار کرد :مقام معظم رهبری فرمودند: غدیر فقط یک قصه تاریخی نیست غدیر هر روز وهر سال تکرار می‌شود .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت: انقلاب ما هم غدیری دارد غدیر انقلاب ما ولایت است وپیغام غدیر این است که همه ما باولایت باشیم.

امام جمعه ریگان گفت: اگر ولایت اعلام کرد  با آمریکا مذاکره نکنید باید بگوییم چشم، اگر مذاکره با اروپا می‌خواهید داشته باشید داشته باشید، اما ضمانت بگیرید.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی عنوان کرد: حالاکه ما پیام غدیر را درک نموده ایم وبیعت کرده ایم بیعتمان باید بیعت عملی باشد .

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان هم در این مراسم با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد:برای اولین بار در شهرستان ریگان همایش تکریم از سادات شرق کشور در شهرستان ریگان برگزار شد.

علیرضا غلامشاهزاده ابراز کرد: خداوند متعال به برکت وجود سادات بزرگوار الطافش را به این شهرستان عرضه خواهند داشت .

وی اظهار کرد برای همه ما تکلیف است که ارزش بداریم وتکریم کنیم از سادات بزرگوارواز برگزار کنندگان این همایش تقدیر وتشکر می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان با تبریک هفته دولت ابراز کرد: خدمات دولت در این هفته برای  مردم بازگو شوند وارائه خدمات امیدواری مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی دارد .

غلامشاهزاده افزود :مسولین در پی رفع مشکلات مردم هستند وبعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای در روستا‌های محروم انجام شده است .

در این همایش از سادات شرق کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

مراسم تکریم از سادات شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار