مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید گفت:علی اشکانی تا رقابت های جهانی مجارستان فعالیت خود را به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید با بیان این مطلب افزود: پس از جلسه دیروز شورای فنی، امروز نشست چند ساعته ای را با علی اشکانی داشتم و دغدغه های اعضای شورا و خود را مطرح کردم.

وی ادامه داد: اشکانی قول داد دغدغه های به حق فنی و مدیریتی مطرح شده را با کمک تمامی بزرگان کشتی فرنگی برطرف کند.

پازاج تصریح کرد: پس از جلسه با اشکانی با اعضای شورای فنی صحبت کردم و نظر آن ها را برای ادامه فعالیت با وی جلب کردم.

وی خاطرنشان کرد: هدف همه ما اعتلای کشتی فرنگی است و به امید خدا در فرصت پنجاه روزه تا رقابت های جهانی مجارستان، فرنگی کاران تمرینات خود را به شکل مناسبی زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند تا رضایت مردم بعنوان حامیان ورزش ملی کشور جلب شود.

وی در پایان گفت: پس از رقابت های جهانی شورای فنی تیم های ملی با ارزیابی عملکرد تیم در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری خواهد کرد.

گفتی است جلسه شواری فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی روز گذشته (سه شنبه) در خانه کشتی برگزار شد که در این جلسه اعضای شورا پس از گزارش مدیر تیم های ملی رأی به برکناری علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دادند اما با گذشت تنها یک روز از این تصمیم،اشکانی بار دیگر هدایت فرنگی کاران را بر عهده گرفت؛در نتیجه می توان این طور برداشت کرد که اعضای شورای فنی و فدراسیون کشتی قصد یک تلنگر و یا حتی یک تهدید جدی را در برنامه داشتند تا اشکانی اهمیت سرمربی بودن را در تیم ملی بهتر درک و تیم منسجمی را مهیای حضور در رقابت های جهانی کند.


بیشتر بخوانید:

مشتاقی:موافق برکناری اشکانی نبودم/امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد به موفقیت تیم ملی ختم شود

نایب رئیس فدراسیون کشتی:پازاج صرفاً سرمربی موقت است/اشکانی برکنار نشد،قراردادش به پایان رسید!


انتهای پیام/

ادامه فعالیت اشکانی در تیم ملی کشتی فرنگی تا رقابت های جهانی مجارستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار