امام جمعه موقت تهران گفت: چهل سالگی انقلاب سن بلوغ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در نشست هم اندیشی جمعی از علما و روحانیون که پیرامون بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد گفت: چهل سالگی انقلاب را باید با حضور پرشور نسل‌های دوم و سوم جشن گرفت و این جشن در مناسبت‌های روزهای مختلف باید برای نسل جوان برگزار شود تا جوانان با دستاوردهای انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

وی افزود: صدا و سیما نقش مهم و تاثیرگذاری بر جامعه دارد و با توجه به اینکه هجمه‌های زیادی از سوی دشمن بر روی رسانه ملی است اما همچنان تاثیرگذار مثبت خود را بر جامعه تاثیر می‌گذارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: رسانه ملی باید در دو حوزه وارد عمل شود، نخست دستاوردهای انقلاب را به صورت مقایسه‌ای و آماری برای مردم به تصویر بکشد و دوم باید برنامه هایی را در حوزه معرفی نظام سیاه پهلوی که در طول 57 سال به ملت ایران ظلم شد را تولید کند.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مسجد و دیکر نهادهای تربیتی و فرهنگی ظرفیت‌های بالایی برا شناساندن دستاوردهای انقلاب دارند بدین صورت که انقلاب شکوهمند اسلامی از مساجد آغاز شد و این پایگاه فرهنگی بهترین سنگر برای جوانان نسل امروز است.

انتهای پیام/اص

امام جمعه موقت تهران در نشست جمعی روحانیون گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.