۱۵ پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و مسکن مددجویی ویژه هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان محلی، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، معتمدان و روحانیان در سطح مناطق شهری و روستایی چابهار افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجیدی نژاد فرماندار شهرستان چابهار در حاشیه مراسم افتتاح شماری از این طرح‌ها اظهار داشت: افتتاح ۲ ساختمان پایگاه اورژانس در روستا‌های نوبندیان و درگس با زیربنای هرکدام ۸۵ متر مربع و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، هشت واحد مسکن مددجویی کمیته امداد بخش دشتیاری به مبلغ یک میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال و ۲ زمین چمن مصنوعی هر کدام با ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار ار جمله برنامه‌های امروز هفته دولت در این شهرستان بود.

غلامرضا مجیدی نژادیزدی افزود: همچنین کلنگ زنی ۶ واحد مسکونی با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های ویژه هفته دولت در چابهار است.

در مجموع ۶۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۳۸ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان چابهار در حال بهره برداری یا کلنگ زنی است.

این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمران شهری و روستایی، برقرسانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، بهزیستی، راهسازی، ورزشی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش عالی و کشاورزی است.

۶۰ پروژه با ۲۰۴ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال بهره برداری و هشت پروژه با ۱۳۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود.

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم عید غدیر خم، تجلیل از کارمندان نمونه دولت، حضور در نماز‌های جمعه و غبارروبی مزار شهدا از دیگر ویژه برنامه‌های هفته دولت در چابهار است.

انتهای پیام/پ

ویژه برنامه‌های هفته دولت در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار