پروژه های عمرانی ابوموسی در پنجمین روز از هفته دولت توسط مهندس رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی و همراهی جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا پوربابایی نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی ظهر چهارشنبه در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های غیور مردانی است که برای استقلال میهن و رهایی از استبداد جان خود را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

پوربابایی بیان داشت : امروز در همه جای میهن چرخ توسعه عمران و آبادی مناطق در حال حرکت است که این پیشرفت و بالندگی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل ، خون پاک شهدا و اکنون با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و ولایتمداری ملت قهرمان ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی گفت : بحول و قوه الهی اقدامات ارزنده ای در جزیره ابوموسی با فراهم آوردن خدمات زیربنایی و تلاش های دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی و اعضای شوراهای اسلامی با همراهی شهروندان پرتلاش برای آبادانی و پیشرفت شهرستان بکوشند و با اتحاد، همدلی، پیگیری و ارتباط مستمر مردم و مسئولین کارها به سامان و خواسته ها میسر می شود.

پوربابایی با تاکید به مسئولان دستگاه های اجرایی افزود: منزلت مسئولان بر پایه ی خدمتگزاری است و باید با احصاء موقیعت ها در جهت رفع نیازهای مردم تلاش بیشتری داشته باشند و مردم نیز باید در سایه اتحاد و همدلی با یکدیگر و با مسئولان، برای توسعه و پیشرفت مناطق دخیل باشند.

لازم به ذکر است در این مراسم ۴ پروژعمرانی شامل آبنما واقع در ورودی فرودگاه، زمین فوتبال ساحلی شهرک ولایت، شهرکودک، زمین فوتبال ساحلی پارک دولت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و زیباسازی شهری افتتاح شد.

انتهای پیام/ب

افتتاح پروژه های عمرانی در جزیره ابوموسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.