خانواده شهدای مدافع حریم عمه سادات برای نخستین بار به همت فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان همزمان با عید غدیر تبجیل می شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رضا هاشمی مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: «نخستین همایش تجلیل از سادات مدافع حرم» با هدف تکریم و تجلیل سادات رزمنده و جانباز و همچنین خانواده سادات شهید مدافع حرم با حضور رزمندگان، آزادگان، جانبازان و جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، صبح پنج شنبه 8 شهریور ماه در فرهنگ سرای معراج این سازمان برگزار می شود.

وی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید طالب حسینی مسئول فرهنگی لشکر فاطمیون، مولوی خوانی سید احمد حسینی (بلبل فاطمیون)، مداحی سیدعلی حسینی واجرای گروه سرود منتظران مهدی از شهر آران و بیدگل و بیان خاطرات سید علی جعفری، آزاده والامقام از لشکر فاطمیون از رشادتهای همرزمان خود را از جمله برنامه های این همایش برشمرد.

هاشمی، افزود:این همایش یکی از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با همکاری کمیته پشتیبانی مدافعان حرم برای قدردانی از خانواده های سادات شهدای مدافع حرم و نیز پاس داشت از خانواده های شهدایی که در این سال ها در دفاع از حریم آل الله با نیروهای تکفیری به نبرد ایستاده اند با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

به گفته وی،اولین همایش"تجلیل از سادات مدافع حرم" ساعت 9 صبح روز پنج ‌شنبه هشتم شهریور ماه در فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت الله کاشانی- کوی ملک آباد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری همایش"تجلیل از سادات مدافع حرم در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.