نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و صنعتی که مهران نیز جزو این مناطق است، خبر داد.

موافقت مجلس با کلیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در مهران

به گزارش گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سلام امینی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد  : امروز نمایندگان مجلس به بررسی لایحه پیشنهادی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی پرداختند که پس از رای گیری نمایندگان با کلیات لایحه موافقت کردند.


امینی تاکید کرد : براساس این لایحه و در صورت تصویب نهایی در استان های گلستان (اینچه برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان(سیستان)، کردستان (بانه-مریوان)، هرمزگان (جاسک)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصرشیرین) منطقه آزاد تجاری - صنعتی ایجاد می شود.

 

امینی افزود : تصویب کلیات راه را برای ایجاد منطقه آزاد در مهران هموار کرده و اصل موضوع نیز در این مورد موافقت نمایندگان ملت با کلیات آن بوده است.

مهران در 85 کیلومتری ایلام حدود 200 کیلومتر با عراق مرز دارد و سالانه حدود 2 میلیارد دلار کالای ایرانی از این مرز وارد این کشور می شود.

 

انتهای پیام/ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.