فدراسیون جهانی فوتبال، بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان را در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ تایید کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از توافقات حاصل شده میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، قرار است نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۹ شهریور آغاز و در جریان اردوی ۱۳ روزه که تا ۲۱ شهریور ادامه دارد، تیم ملی ۲ بازی دوستانه در روز‌های پانزدهم و بیستم این ماه انجام دهد.

طبق شنیده ها کی روش تا کمتر از ۷۲ ساعت دیگر به تهران می آید و در نشستی که با سئول نشین ها دارد، قراردادش را تمدید خواهد کرد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایران، یوز‌های ایرانی برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹، روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه در تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرند که فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) این دیدار را تایید کرد تا دومین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران هماهنگ شود.

فیفا، دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان را تایید کرد//

البته قرار است، تیم فوتبال کشورمان یک دیدار دوستانه دیگر را ۱۵ شهریور انجام دهد اما هنوز حریف تیم ملی مشخص نشده و تنها موضوعی که قطعی است، حریف احتمالی شاگردان کی روش است که از قاره کهن انتخاب شده است.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش باید در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های یمن، عراق و ویتنام رقابت کند و ازبکستان با سرمربیگری ساموئل بابایان در گروه F با تیم‌های عمان، ژاپن و ترکمنستان همگروه است.

این مسابقات از ۱۵ دی در امارات آغاز می‌شود و ایران نامزد قهرمانی در این مسابقات است.


بیشتر بخوانید:

هندوانه در بسته ای به نام اردوی تیم ملی فوتبال!

تاریخ دیدار تیم ملی فوتبال با ازبکستان مشخص شد

جدایی دستیار کی روش از تیم ملی ایران

نگاه کی روش به جانشینان گوچی و سردار/ حالت آماده باش به کاوه، علیپور و تبریزی


انتهای پیام/

دیدار دوستانه فوتبال ایران و ازبکستان تایید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار