بعد از اعلام بازی با ازبکستان از سوی فدراسیون فوتبال یک تیم آسیایی، حریف نخست تیم ملی فوتبال ایران در راه جام ملتهای آسیا 2019 امارات است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از توافقات میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، قرار است نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملتهای آسیا از 9 شهریور آغاز و در جریان اردوی 13 روزه که تا 21 شهریور ادامه دارد، تیم ملی 2 بازی دوستانه در روزهای پانزدهم و بیستم این ماه انجام دهد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایران، ملی پوشان کشورمان برای حضور در جام ملت های 2019 ، روز سه شنبه 20 شهریور ماه در تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می گیرند و در نخستین بازی قرار است به مصاف تیم آسیایی دیگری بروند. کی روش به مسئولان فدراسیون فوتبال گفته است، او تلاش دارد تا 2 دیدار تدارکاتی نخست با تیم های قاره کهن ( آسیا ) باشد و پس از قطعی شدن بازی با شاگردان ساموئل بابایان، از چند تیم آسیایی به عنوان حریف بعدی یوزها یاد می شود.

 جام ملتهای آسیا 2019 امارات درحالی از دی ماه 1397 در دبی آغاز می شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و در نخستین گام باید به مصاف یمن برود. 

اردوی تیم ملی فوتبال ایران بدون تاخیر برگزار می شود

سرمربی پرتغالی - موزامبیکی فوتبال ایران قرار است تا پایان هفته جاری به تهران بیاید و با نشستی که با سئول نشین ها ( مسئولان فدراسیون فوتبال ) دارد، در خصوص بازی های تدارکاتی و اردوها گفتگو کنند اما برخلاف ادعای برخی رسانه ها، به طور قطع تمرینات از 9 شهریور آغاز می شود و هیچ تاخیری نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

هندوانه در بسته ای به نام اردوی تیم ملی فوتبال!

تاریخ دیدار تیم ملی فوتبال با ازبکستان مشخص شد

جدایی دستیار کی روش از تیم ملی ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار