فرماندار دشتی گفت: پروژه لایروبی اسکله صیادی لاور ساحلی با حضور استاندار بوشهر و با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه لایروبی اسکله صیادی لاور ساحلی به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری ظهر سه شنبه در مراسم بهره‌برداری از این طرح افزود: در پنجمین روز از هفته دولت پنج پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال با حضور استاندار بوشهر در این شهرستان افتتاح یا اجرای آن آغاز شد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل لایروبی اسکله لاور ساحلی، آبیاری تحت فشار، گلخانه، آبرسانی به روستا‌ها و بازسازی و مرمت قلعه محمد خان دشتی است.

نادری بااشاره به افزایش طرح‌های هفته دولت نسبت به پارسال، ادامه داد: در هفته دولت امسال  ۵۲۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز در این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه و مساجد شهر‌ها از جمله مهمترین برنامه در سطح شهرستان بوده است.

نادری گفت: دولت تدبیر و امید در این شرایط سخت کار‌ها و اقدامات ارزشمندی انجام داده است که لایروبی بندر لاور ساحلی که یکی از مطالبات به حق مردم بوده علی رغم همه مشکلات تحقق پیدا کرد.

توسعه بندر لاور در ۳ فاز

مدیرکل شیلات استان بوشهر نیز گفت: اسکله یاد شده دارای ۶۰ قایق و یک لنج صیادی است که مابقی شناور‌ها به سبب نبود اسکله مجهز به دیگر بنادر مهاجرت کرده‌اند.

عباسعلی زنده‌بودی با اشاره به وجود ۴۰ شناور سفاری در بندر لاور ساحلی دشتی خاطر نشان کرد: در اسکله بندر لاور دشتی در فاز نخست با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال موج شکن ساخته شد.

وی بیان کرد: در فاز دوم این پروژه علملیات لایروبی در حوضچه انجام شد که این پروژه با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: در فاز سوم، ساخت اسکله و ساختمان‌های جنبی مورد توجه است که در آینده اجراء می‌شود.

انتهای پیام/م

 پنج طرح با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال با حضور استاندار بوشهر در این شهرستان افتتاح یا اجرای آن آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.