هافبک تیم فوتبال استقلال ایران گفت: در زمانیکه یک بر صفر هم از السد قطر پیش بودیم، باید گل می‌خوردیم.

باقری: زمانیکه یک بر صفر از السد پیش بودیم، باید گل می خوردیم/ اختلافی با شفر ندارمفرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دیدار تیمش مقابل السد قطر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: زورمان به تیم فوتبال السد قطر نرسید و شکست خوردیم.

او افزود: من درباره بازی چه بگویم؟ شرمنده هواداران تیم مان شدیم. در برخی از بازی‌ها واقعا تیم و بازیکنان زورشان به حریف نمی‌رسد و در این مسابقه هم زورمان به السد نرسید. با " حلوا - حلوا " دهان که شیرین نمی‌شود و واقعا زورمان نرسید و شکست خوردیم.

باقری درباره اینکه یک بر صفر پیش بودید و بازی خوبی هم ارائه دادید، اما چرا شکست خوردید، ادامه داد: کجا خوب بازی کردیم؟ در همان زمانیکه یک بر صفر هم پیش بودیم، باید گل می‌خوردیم و درباره بازی برگشت با السد در قطر هم بهتر است از وینفرد شفر، سرمربی تیم سوال کنید!

هافبک تیم استقلال ایران در پایان در مورد اختلاف و شایعه درگیری او با شفر گفت: هیچ مشکلی با سرمربی تیم، وینفرد شفر ندارم.

گفتنی است، تیم استقلال ایران در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و باید در بازی برگشت در دوحه به مصاف شیر‌های قطری برود.

همچنین فرشید باقری به دلیل دریافت کارت زرد از مانینگ داور چینی محروم شد و بازی برگشت با شاگردان فریرا را از دست داد.


بیشتر بخوانید:یاران ژاوی در محاصره آبی‌ها /جنگ ستاره‌ها در آزادی / زبان‌های بی زبانی مدیران

استقلال ایران ۱ - السد قطر ۳ / خوشبختی قطری‌ها روی اشتباه شفر + فیلم، تصاویر و حاشیه‌ها

بونجاح: فشار بسیار زیادی بر روی تیم ما وجود داشت

فرشید باقرى بازى برگشت مقابل السد را از دست داد


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم فوتبال استقلال ایران درباره بازی با السد قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرويز
۲۰:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
جناب آقاي بأقري تا وقتي استقلال گل زِد تيم خوب بازي مي كرد شمابوديد كه از ابتداي بازي پاسهاي اشتباه مي داد ودر ضمن يادتون ترفته كه أقاي منصوريان خواستار شما نبودن وآقاي شفر شمارو احيا كردن پس بهتره نمك نشناس نباشين
آخرین اخبار