کاپیتان تیم استقلال گفت: سه بار با تیم‌های استقلال و سپاهان به این مرحله از رقابت هاى آسیایى رسیدم، اما هر سه بار یک نَفَر باعث شده که نماینده ما نتواند در جام باشگاه هاى آسیا به قهرمانى برسد.

رحمتی: برخی افراد قهرمانی را از ما میگیرند/ زورمان به السد نرسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدى رحمتى در مورد شکست مقابل السد گفت: ابتدا جا دارد از تمامى هواداران تيممان عذر خواهى كنيم و شرمنده آنها شديم .هر چه در توان داشتيم را در بازى گذاشتيم اما نتوانستيم آن چيزى كه شايسته هواداران بود را به آنها هديه دهيم.

او درباره ناامیدى هواداران و فحاشی علیه بازیکنان بيان كرد :بحث ناامیدى در ميان نیست. خود من سه بار با تیم‌هايى همچون سپاهان يك بار و ٢ بار با استقلال به این مرحله از رقابت هاى آسيايى رسیدم. عین هر سه بار در هر سالى يك نَفَر باعث شده كه نماينده ما نتواند در جام باشگاه هاى آسيا به قهرمانى برسد.تیمی که جلوی آن بازی می‌کردیم ،نقاط ضعف و قوت آن را ديديم و بايد بگويم اين تیم از روز اول برنامه تمرين و اردويش روى نظم بود اما غيرت و ديگر موارد بحث ديگرى است اما در فوتبال حرفه ای چیزی که حرف اول را می‌زند بازیکن ،بدنسازى و آمادگی است كه متاسفانه ما اين مراحل را به خوبى طى نكرديم و امروز ديديد همه که چه اتفاقی افتاد. واقعا زورمان نمی‌رسید و در بازى امروز فقط برايمان شرمندگی ماند..

رحمتى درباره اينكه نام يك نَفَر را بر زبان بياورد گفت :دنبال آن نباشيد و دعوا نداریم و اسم آن نفر را هم خودتان می‌دانید. من هم الان می‌توانم جلوی دوربین گریه کنم ولی اين كار را نمى كنم و سرم را بالا می گیرم و عذرخواهی می کنم و برای بازی برگشت توپ گرد است و تلاش مى كنيم و در هفته هاى پيش رو هم دست به دست هم می‌دهیم و شاید خدا نظری به ما کرد و توانستیم کاری انجام دهیم. در لیگ هم ابتداى راه هستيم و رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را هم داریم. باید زودتر بلند شویم و هر چه بیشتر به این شکست فکر کنیم از شرایط آرمانی دور مى شویم شرایط بدتر می‌شود

رحمتى درباره حفظ تركيب فصل گذشته استقلال توضيح داد :به نظر من تیم سال قبل باید حفظ می شد چرا كه وقتی شما به مرحله بالاتری می روید به طور حتم باید تیم قبلی را حفظ و در نهايت در نقاط ضعف يارگيرى كنيد كه متاسفانه ما اين كار را انجام نداديم و بازيكنان خوبمان را هم از دست داديم و بازيكنانى را هم كه جذب كرديم از روز اول با ما نبودند كه به شرايط ايده آل برسند.


بیشتر بخوانید:

فرشید باقرى بازى برگشت مقابل السد را از دست داد 

شفر: باید دوباره از جای خود بلند شویم/ مجبور به تغییرات تاکتیکی شدیم


انتهای پیام/

صحبت های رحمتی بعد از شکست مقابل السد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
خیلی جالب هست
Germany
ایران
۰۰:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
تو خودت دنیای حاشیه هستی
آخرین اخبار