در چهارماهه نخست سال جاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان بیش از ۱۹ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به سه هزار و ۶۷۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان پرداخت کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه در چهارماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است، گفت : سه هزار و ۶۷۴ خانوار نیازمند از این تسهیلات در زمینه مسکن ، اشتغال و کارگشایی بهره‌مند شدند.

وی بیشترین تعداد وام پرداخت‌شده توسط این صندوق را در زمینه کارگشایی اعلام کرد و گفت : این مبالغ برای حل مشکلات مددجویان به آن‌ها پرداخت می‌شود و در چهار ماه نخست سال جاری سه هزار و ۴۷ خانوار از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان چنین تسهیلاتی دریافت کردند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان به در قالب وام اشتغال به مددجویان اشاره کرد وگفت : ۵۱۱ خانوار از این خدمت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان در چهار ماه نخست سال جاری بهره‌مند شدند و زمینه خودکفایی و توانمندی اقتصادی آن‌ها فراهم‌شده است.

حجازی پرداخت وام مسکن به مددجویان را از دیگر خدمات این صندوق برشمرد و گفت : بیش از یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در اختیار ۱۱۶ خانوار نیازمند اصفهانی قرار گرفت.

وی ، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان را بازوی توانمندی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان معرفی کرد وگفت : مددجویان توسط کمیته امداد اصفهان به این صندوق معرفی می‌شوند و با توجه به اینکه این صندوق وابسته به این نهاد است ، پرداخت تسهیلات به این نیازمندان بسیار ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر در مقایسه با سایر بانک‌ها ، انجام می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان بابیان اینکه افزایش سپرده‌های مردم در این نهاد باعث ارتقای توان وام‌دهی این صندوق می‌شود ،گفت : خیران و نیکوکاران گرانقدر اصفهانی می‌توانند با افتتاح حساب در این صندوق علاوه بر بهره‌مندی از همه خدمات مالی نظام بانکی در ثواب کمک به محرومان و نیازمندان جامعه سهیم شوند.

انتهای پیام/م

تسهیلات مسکن ، اشتغال و کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اصفهان به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.