عرضه جهانی Poccophone F1 آغاز شد +تصاویر

شیائومی روز گذشته عرضه جهانی Poccophone F1 را آغاز کرد.

عرضه جهانی Poccophone F1 آغاز شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی یکی از برندهای تحت لیسانس خود، Poccophone را در هند با گوشی Poccophone F1 معرفی کرد و روز گذشته، عرضه آن را به صورت جهانی آغاز کرد. شیائومی اعلام کرده است که مراسم رونمایی جهانی از این گوشی را به صورت همزمان در شهرهای پاریس، جاکارتا و هنگ‌کنگ برگزار می‌کند.

قیمت Poccophone F1 در بازار اروپا با قیمت 330 یورو آغاز خواهد شد. این قیمت برای مدل 64 گیگابایتی آن در نظر گرفته شده است و نمونه 128 گیگابایتی آن 40 یورو گرانتر فروخته خواهد شد. فروش این محصولات از ماه سپتامبر آغاز خواهند شد. در اسپانیا، فروش Poccophone F1 از 30 آگوست آغاز می‌شود و نسخه 64 گیگابایتی آن 300 یورو فروخته می‌شود. قیمت این محصول هوشمند برای مشتریان هنگ‌کنگی آن هم 300 دلار اعلام شده است. شیائومی نسخه 64 گیگابایتی Poccophone F1 را در اندونزی 260 یورو می‌فروشد و نسخه 128 گیگابایتی آن هم 290 یورو فروخته خواهد شد. بازار اندونزی نسبت به بازارهای دیگر یک مزیت دارد. این بازار یک نسخه 128 گیگابایتی هم با بدنه جنس کولار دریافت می‌کند که قیمت آن را به 300 یورو خواهد رساند.

گوشیPoccophone F1 احتمالا در زمره گوشی‌های بالای میان رده قرار گیرد ولی به عنوان یک پرچمدار برای شیائومی شناخته می‌شود. این گوشی دارای چیپست پردازنده Snapdragon 845 است. صفحه نمایش آن از جنس IPS LCD با اندازه 6.18 اینچ است که رزولوشن آن 1080x2246 پیکسل است. پنل پشتی این گوشی دارای دوربین اصلی دوگانه با قدرت 12 و 5 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل قدرت دارد. دوربین جلویی Poccophone F1 دارای حسگر تشخیص چهره است که برای باز کردن قفل صفحه از آن استفاده می‌شود. شیائومی درباره سیستم عامل Poccophone F1 به مشتریان خود قول داده است که این گوشی تا آخر امسال اندروید 9.0 Pie را دریافت خواهد کرد.

عرضه جهانی Poccophone F1 آغاز شد +تصاویر

عرضه جهانی Poccophone F1 آغاز شد +تصاویر

عرضه جهانی Poccophone F1 آغاز شد +تصاویر

انتهای پیام/

آغاز عرضه جهانی Poccophone F1 +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار