مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه گفت: سرویس مدارس دغدغه های خانواده هاست و یک بحث جدی است که باید به دقت دنبال شود.

تاکسیرانان ویترین فرهنگی هر شهری هستندمدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه با اشاره به تاکید دادستانی کرمانشاه مبنی بر توجه به مسائل اخلاقی به عنوان یک ضرورت و نقش متولیان سرویس مدارس به عنوان محلی برای آموزش و انجام فعالیتهای پرورشی و تربیتی، گفت: سرویس مدارس دغدغه های خانواده هاست و یک بحث جدی است که باید به دقت دنبال شود.

 هدایت حیدری افزود: یکی از اقشاری که به صورت روزانه و مستمر با شهروندان و همچنین مسافران بیشترین ارتباط را به صورت مستقیم دارند رانندگان تاکسی هستند به نحوی که گفته میشود تاکسیرانان ویترین فرهنگی هر شهری هستند از این رو تأثیر اولین برخورد همیشه در ذهن باقی خواهد ماند پس تلاش کنیم که این تأثیر مثبت باشد.
 
وی بر دقت در انتخاب رانندگان سرویس های مدارس تأکید کرد و گفت: رانندگان سرویس مدارس معلمین غیررسمی هستند که می توانند بر روی رفتار دانش آموزان تأثیری مثبت و یا منفی داشته باشند از اینرو باید با دقت و وسواس انتخاب شوند تا چنانچه تأثیری از سوی آنها متوجه دانش آموزان می شود، تأثیر مثبت باشد نه تأثیر منفی.
 
حیدری  بیان کرد: رانندگان باید درقبال دانش آموزان احساس مسئولیت داشته باشند و در این راه سعی کنند که پیامهای مثبت فرهنگی و اجتماعی را در بین دانش آموزان انتقال دهند.
 
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ادامه داد: در بحث سرویس مدارس دخترانه مسئولیت رانندگان بسیار سنگین تر است و متولیان سرویس مدارس باید در زمینه انتخاب رانندگان حساسیت بیشتری داشته باشند و حتی المقدور تلاش کنند که از بانوان  استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ز

سرویس مدارس دخترانه مسئولیت رانندگان بسیار سنگین تر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.