گوشی هوشمند Galaxy A8 Star به صورت رسمی عرضه شد +تصویر

شرکت سامسونگ سرانجام نسل جدید گوشی A را در هند عرضه کرد.

گوشی هوشمند Galaxy A8 Star به صورت رسمی عرضه شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شرکت‌هایی که در زمینه عرضه گوشی‌های میان‌رده توانایی بالایی دارد، شرکت سامسونگ است. بر اساس آمار، شرکت سامسونگ بیشترین تعداد عنوان گوشی در جهان طی مدت یک سال عرضه می‌کند و گوشی‌های میان‌رده این شرکت یعنی سری A نیز، توجهات بسیار را جلب کرده است.

شرکت سامسونگ هفته گذشته به صورت رسمی از گوشی هوشمند Galaxy A8 Star رونمایی کرد. حال خبر می‌رسد که این محصول هوشمند در کشور هند عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گوشی هوشمند Galaxy A8 Star مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی است و در فروشگاه آمازون هند با قیمت 430 دلار برای فروش قرار گرفته است.

گوشی Galaxy A8 Star یک محصول میان رده و از سری گوشی های A محسوب می‌شود که به خوبی توانست است میان کاربران مشهور شود. این محصول دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 660 به عنوان پردازنده اصلی است. گفتنی است، دوربین دوگانه اصلی با کیفیت 24 + 16 مگاپیکسل و دوربین 24 مگابایتی سلفی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

گوشی هوشمند Galaxy A8 Star به صورت رسمی عرضه شد +تصویر


بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد


انتهای پیام/

گوشی هوشمند Galaxy A8 Star برای تهیه مشتریان در آمازون موجود شد +تصویر

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار