سرپرست کمیته امداد استان گلستان از کمک ۹ میلیارد تومانی گلستانی‌ها به نیازمندان در عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛ اسکندر اسکندری، سرپرست کمیته امداد استان گلستان با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار در طرح، نذر قربانی، این نهاد گفت: نذورات گلستانی‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی، کمک‌های مستقیم باهدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شده است.

وی افزود: امسال گلستانی‌ها، هفت میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان نذورات غیر نقدی، و بیش از ۳۲ میلیون تومان نذورات نقدی در عید قربان پرداخت کردند که در همان روز عید با اولویت نیازمندی در اختیار خانوار‌های محروم و نیازمند گلستانی قرار گرفته است.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: همچنین امسال مردم گلستان یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری اهدای نذر کردند.

اسکندری گفت: سال گذشته گلستانی‌ها در عید قربان بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: خیران می‌توانند در طول سال نذر خود را از طریق سامانه #۰۱۷*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ به نیازمندان کمک کنند.

وی گفت: همچنین مردم می‌توانند با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی، و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد www.emdad.ir برای کمک به نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام/م
 

گلستانی‌ها ۹ میلیارد تومان  به نیازمندان در عید قربان کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.