معاون امور استان‌های رسانه ملی از برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما به میزبانی خراسان شمالی خبر داد.

خراسان شمالی میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانهابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، شامگاه امروز دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری گفت: دوره بعد این جشنواره هم سال آینده و به میزبانی استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با تشکر از میربانی موفق جشنواره بیست و یکم از سوی چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش رقابت برای جهش کمی و کیفی در خلق آثار و تولیدات رسانه ای، استفاده از فناوری‌های جدید و تبادل تجربیات و دانش تخصصی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

در این برنامه، پرچم بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی هم توسط اقبال عباسی استاندار و مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تحویل محمدرضا خباز استاندار و حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی گردید.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از شنبه گذشته ۳ شهریور ۹۷ در منطقه گردشگری تالاب چغاخور آغاز شد و تا ساعتی دیگر با معرفی و تجلیل از برگزیدگان پایان می‎یابد.

انتهای پیام/ف

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‎ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.