پربازدیدترین اخبار سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ پنجم شهریور ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگنده ارتش فرود سخت داشته و سقوط نکرده است، کسانی که آلوده به فساد هستند حتماً با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مخالفت می‌کنند، طرف‌های برجام به برنامه‌های خود برای حفظ برجام، سرعت و شفافیت بیشتری دهند و اعضای خبرگان در پی مچ‌گیری نیستند از مهم ترین و پربازدیدترین عناوین امروز دوشنبه 5 شهریورماه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان است.

جنگنده ارتش فرود سخت داشته و سقوط نکرده است

امیر شاهین تقی‌خانی درباره سانحه دیروز هواپیمای F-5 نیروی هوایی، گفت: هواپیمای اف5 نیروی هوایی ارتش سقوط نکرده و فرود سخت داشته است.

جنگنده ارتش فرود سخت داشته و سقوط نکرده است/ اعضای خبرگان در پی مچ‌گیری نیستند

کسانی که آلوده به فساد هستند حتماً با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مخالفت می‌کنند/مجمع تشخیص مصحلت نظام سر و ته طرح رسیدگی به اموال مسئولان را زد

هفتمین قسمت از برنامه گفت‌وگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان با حضور محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس منتشر شد.

انتخاب انگلیس به عنوان جایگزین آمریکا در بازطراحی رآکتور اراک تصمیم ما نبود/باوجود فشار‌ها مقادیر خوبی از آب سنگین را فروخته ایم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در سالگرد بهره برداری از راکتور آب سنگین اراک از دستیابی به رادیو ایزوتوپ‌های بیشتر با بازطراحی راکتور آب سنگین اراک خبرداد.

جنگنده ارتش فرود سخت داشته و سقوط نکرده است/ اعضای خبرگان در پی مچ‌گیری نیستند

آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه/هیچگونه مشکلی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین وجود ندارد

بازوند گفت: در زلزله روز گذشته استان کرمانشاه 255 نفر زخمی و 2 نفر کشته شدند.

آمریکا خود را برای برگزاری جشن سرنگونی حکومت سوریه آماده کرده بود/ محور عبری عربی تلاش می کند تا تشکیل کابینه در لبنان به وقفه بیفتد

کارشناس ارشد مسائل منطقه گفت: محور غربی عبری عربی خود را برای برگزاری جشن سرنگونی حکومت سوریه آماده کرده بود، اما در ادامه در حوزه میدانی شکست خورد.

ایران در انتظار صدور قرار موقت دادگاه لاهه برای عهدشکنی آمریکا/ جلوگیری از آثار زیان‌بار تحریم‌ها

نخستین دور جلسات استماع دیوان بین‌المللی دادگستری در خصوص صدور قرار موقت در پروندۀ نقض عهدنامۀ 1334 مودت، روابط اقتصادی، و حقوق کنسولی بین ایران و آمریکا آمریکا در هلند برگزار شد.

طرف‌های برجام به برنامه‌های خود برای حفظ برجام، سرعت و شفافیت بیشتری دهند

رئیس جمهور گفت: ایران خواهان حفظ برجام است اما در عین حال اگر در زمینه تضمین کانال های مالی و پولی، نفت ، بیمه و حمل و نقل، آینده برنامه اجرایی اروپا روشن نباشد، اقدامات دیگری را خواهد داشت.

جنگنده ارتش فرود سخت داشته و سقوط نکرده است/ اعضای خبرگان در پی مچ‌گیری نیستند

روحانی سخنرانی در اجلاسیه آتی خبرگان را نپذیرفت/اعضای خبرگان در پی مچ‌گیری نیستند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: از رئیس‌جمهور برای سخنرانی در اجلاسیه خبرگان رهبری دعوت کردیم که وی عذرخواهی کرد و گفت که نمی‌تواند در اجلاسیه سخنرانی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار