رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه گفت: تمام تلاش ما برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های توسعه استان کرمانشاه بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حالی برگزار شد که ایاسی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه در این مراسم گفت: تمام تلاش ما برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های توسعه استان کرمانشاه بود و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه از خرداد سال 94 در استان کرمانشاه مشغول به خدمت شده ام، افزود: در این مدت اقدام های لازم را برای توسعه استان، تدوین سند آمایش و تحول در نظام اداری انجام دادیم.

الیاسی افزود : تدوین برنامه ششم توسعه و سند توسعه شهرستان ها، اجرای طرح گرمسیری و به ثمر نشستن راه آهن کرمانشاه را دنبال کردیم که خوشبختانه با رسیدن قطار به کرمانشاه آرزوی دیرینه مردم استان محقق شد.

وی افزود : دولت در زلزله سال گذشته، پنج هزار و 400 میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از زلزله به استان اختصاص داد.

وی سهم استان کرمانشاه را از اعتبارات هزینه ای کشور 3.5 درصد و از اعتبارات تملک دارایی سه درصد اعلام کرد و افزود: این در حالی است که کرمانشاه 2 درصد جمعیت کشور را دارد و استان سهم کمی از درآمدهای کشور را نیز دارد.

الیاسی از دستگاه های اجرایی خواست استقلال سازمان برنامه و بودجه را به عنوان نهاد نظارتی قوه مجریه حفظ کنند چرا که راه توسعه کشور از طریق اجرای قانون میسر است.

وفایی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار را یکی از برنامه های خود در استان اعلام کرد و گفت: بر مشارکت مردم در روند توسعه استان اعتقاد دارم.

حبیب الله وفایی افزود: نگاه برنامه ای دارم و معتقدم که مردم باید در برنامه های اقتصادی استان و توسعه پایدار مشارکت فعالی داشته باشند.

وی تاکید کرد که با اجرای قانون، کرمانشاه یکی از استان های پیشتاز در عرصه واگذاری ها خواهد بود.

حبیب الله وفایی پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه یکی از استان های پیشتاز در عرصه واگذاری ها خواهد بود

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.