با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جم افتتاح شد.

۳۲ پروژه عمرانی در شهرستان جم افتتاح شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در چهارمین روز از هفته دولت ظهر امروز پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی در شهرستان جم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار بوشهر، نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان در مجلس افتتاح شد.

استاندار بوشهر در این مراسم با اشاره به افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی در شهرستان جم اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: ان‌شاالله در دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح زنجیره‌ای از پروژه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم.

نماینده شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اقدامات مهمی در توسعه زیرساخت‌ها انجام شده افزود: خدمات مسئولان اجرایی از جمله استاندار بوشهر در توجه ویژه به تکمیل پروژه‌ها جای قدردانی دارد.

سکینه الماسی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بخش راه‌های مواصلاتی تاکید کرد: احداث باند دوم جاده جم به فیروزآباد از مطالبات جدی مردم است چراکه این محور مسیر کریدور اصلی جنوب کشور است و استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان با آن در ارتباط هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح ۴ پروژه راهداری افزود: ۴ پروژه شاخص راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر در شهرستان جم افتتاح شد.

حمیدرضا علم با بیان اینکه فاز نخست پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایمن سفر ایرانیان شهر جم افتتاح شد گفت: پروژه شرکت مسافربری ایمن سفر ایرانیان، مرکز بزرگ تعمیرگاهی و مجتمع خدمات پس فروش و مجتمع خدماتی رفاهی وبین راهی سیراف با اعتبار ۱۶۳ میلیارد ریال افتتاح شده است.

انتهای پیام/م

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.