تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان در اولین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ مقابل سنگاپور شکست خورد.

کاناپولوی بانوان مسابقات آسیایی را با باخت آغاز کردبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ 2018 در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان در اولین مسابقه خود در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 مقابل تیم سنگاپور قرار گرفت. ملی پوشان کشورمان در حالی که نیمه اول این بازی را با برتری به پایان رساندند، در نیمه دوم به خاطر اخراج یکی از بازیکنان نتوانستند مقابل حملات تیم سنگاپور مقاومت کنند و در نهایت این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردند.

تیم ملی بانوان کانوپولوی کشورمان در گروه B این مسابقات با تیم های سنگاپور و مالزی همگروه است. 2 تیم اول گروه به مرحله بعدی این مسابقات راه خواهند یافت.

دومین بازی تیم ملی بانوان کشورمان امروز دوشنبه ( 6 شهریور) مقابل تیم مالزی ساعت 17 ( به وقت محلی) خواهد بود.

پیش از این دیدار ملی پوشان کانوپولوی مردان کشورمان در اولین دیدار خود مقابل اندونزی میزبان با نتیجه 18 بر یک به پیروزی رسید و بازی دوم خود را امروز مقابل سنگاپور برگزار خواهد کرد.

مسابقات کانوپولو برای اولین بار و به صورت آزمایشی در بازی های آسیایی در حال برگزاری است و مدال های این رشته در رنکینگ کشورها محسوب نمی شود.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی کانوپولوی بانوان تشکیل شد

برگزاری رقابت‌های کانوپولو به بهانه سالگرد شکوهمند انقلاب


انتهای پیام/

نتیجه اولین دیدار تیم ملی کاناپولوی ایران در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار