سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: همایش دوچرخه سواری همگانی با شعار ورزش برای همه ویژه آقایان ۸ شهریور ماه در میدان جهاد اردبیل برگزار می شود.

جمال پیله ور، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی دراردبیل انجام شده است و این همایش روز پنج شنبه از ساعت ۸ صبح در میدان جهاد اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در همایش دوچرخه سواری همگانی جوایز ویژه ای به شرکت کنندگان اهدا می شود افزود: این جوایز شامل دوچرخه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز مختلف خواهد بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: هدف از برگزاری همایش دوچرخه سواری همگانی کردن این رشته ورزشی است که در این زمینه اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برنامه ریزی منسجمی را مبنای کار قرار داده است.

پیله ور رشته ورزشی دوچرخه سواری در اردبیل را از رشته های پرطرفدار عنوان کرد و افزود: حمایت از این ورزش اولویت اساسی است تا بتوانیم دوچرخه سوارانی از اردبیل را در رده های مختلف تیم ملی معرفی کنیم که این امر با تلاش دوچرخه سواران و همت مربیان و فراهم کردن زیرساخت های لازم دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ح

همایش دوچرخه سواری همگانی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.