ملی پوش کاراته کشورمان در دیدار رده بندی با پیروزی برابر نماینده اردن موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ذبیح الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف محمود ساجان از کشور اردن رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پورشیب در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

او در این مرحله برابر نماینده نپال به تساوی صفر بر صفر رضایت داد و در هانتی پیروز تاتامی شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

پورشیب در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده کویت روی تاتامی رفت و با نتیجه 5 بر 5 این دیدار تمام شد و نماینده کویت با قانون سنشو راهی مرحله فینال شد و پورشیب از رسیدن به مرحله نهایی بازماند.

در دیگر دیدار امروز پگاه زنگنه موفق شد با پیروزی برابر نماینده ویتنام مدال برنز کاراته را از آن خود کند و بهمن عسگری دیگر نماینده کشورمان در مرحله فینال برابر نماینده عربستان به پیروزی رسید و موفق به کسب مدال طلای بازی های آسیایی شد.

پیش از این و در روزهای گذشته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده توانستند مدال برنز و طلای بازی های آسیایی را کسب کنند.

طراوت خاکسار و امیر مهدی زاده و رزیتا علیپور نیز موفق به کسب مدال نقره بازی های آسیایی شدند.


بیشتر بخوانید:

 اعتراض عجیب ملی‌پوش کاراته به داوری

طراوت کاراته ایران فینالیست شد

طلای کاراته بر گردن گنج زاده


انتهای پیام/

پورشیب روی سکوی سومی بازی های آسیایی جاکارتا ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار