رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت، در سال ۹۷ در حوزه ورزش نشست‌های هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه ایران در المپیک برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری در شورای پژوهشی وزارت ورزش است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد رضا فضلی در نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان منطقه سه کشور که امروز دوشنبه (۵ شهریور) در سالن جلسات هتل جهانگردی شهر سنندج برگزار شد، گفت: یکی از شاخصه‌های مهم توسعه یافتگی و تفاوت کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه تعداد پژوهش‌هایی است که در شاخه‌های کاربردی انجام می‌گیرد.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هدف از انجام مطالعات پژوهشی برای توسعه کشور است، گفت: به لحاظ تولید علم و آموزش رتبه خوب و قابل قبولی در جهان داریم و باید رتبه پژوهشی خود را نیز ارتقاء دهیم.
وی افزود: دبیران شورای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان رابط بخش اجرایی و سیستم‌های آکادمیک و دانشگاهی هستند.
فضلی گفت: توجه به ویژگی‌های جمعیتی، فرهنگی، جوانان و استعداد‌های آن‌ها در استان می‌بایست هدف پژوهش‌های انجام شده قرار گیرد.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: با ارائه ۱۶۴ طرح پژوهشی و ثبت در سامانه سمایکی از سازمان‌های فعال در این زمینه بوده ایم.
وی با اشاره به برنامه‌های سال ۹۷، گفت: در سال جاری در سال ۹۷ در حوزه ورزش نشست‌های هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه ایران در المپیک برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری در شورای پژوهشی وزارت ورزش است.
انتهای پیام/م

ثبت ۱۶۴ طرح پژوهشی در سامانه سما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.