مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط آموزش و پرورش خوزستان را افتخاری ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان داشت: کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی توسط آموزش و پرورش خوزستان در جشنواره شهید رجایی را افتخاری مهم است .

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همه همکاران، آموزش و پرورش استان در بین ۷۵ دستگاه اجرایی استان از لحاظ شاخص های مختلفی که در طول یک سال مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و پس از پردازش امتیازات دستگاه های برتر، توانست در مجموع در شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی رتبه اول را از آن خود کند که این عنوان مهم را به همه همکاران خودم در آموزش و پرورش استان تبریک می گویم.

جرجانی عنوان کرد: از همه عوامل دست اندرکار برگزاری امتحانات شهریور ماه انتظار می رود در راستای عمل به مرّ قانون، رعایت قوانین و دستورالعمل ها را سر لوحه کار خود قرار دهند.

رییس شورای معاونین آموزش و پرورش دزفول گفت: خوشبختانه امسال با وحدت رویه ای که در مدیریت آموزش و پرورش دزفول وجود داشت توانستیم رضایت حداکثری خانواده ها را در موضوع ثبت نام جلب نماییم که این امر جز در سایه همدلی و همکاری همه اعضای ستادی آموزش و پرورش و مدیران محترم مدارس دست نیافتنی بود.  

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان داشت: انتظار می رود در چند روز باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی تمام عوامل با همتی مضاعف در راستای تجهیز مدارس نوساز و همچنین تهیه فضاهای آموزشی مناسب  برای مدارس نیازمند اقدامات اساسی صورت دهند.

انتهای پیام/م

ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.