دبیرکل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا گفت: صنعت گردشگری می تواند منبع درآمدزا برای كشورهای در حال توسعه باشد.

صنعت گردشگری منبع درآمدزای برای  كشورها در حال توسعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ باندیت لیمچون دبیرکل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در اجلاس گردشگری همدان 2018  با بیان اینکه پیداش زیرساخت‌ها صنعت گردشگری دارای تحول شده است، این صنعت را یکی از صنایع درآمدزا در جهان دانست.

وی گفت: صنعت گردشگری می‌تواند یک منبع درآمدزا برای کشورهای در حال توسعه از یک سو و زمینه‌ای برای فقرزدایی از سوی دیگر باشد.

دبیر کل مجمع گفت و گوی همکاری آسیا گفت: برگزاری کنفرانس بین المللی همدان 2018 شهر و مردم همدان ، را به تمام مردم جهان می شناساند و امیدوارم هر چه سریع تر همدان به عنوان چهره ای جدید برای جهان شناخته شود.

وی ادامه داد: با پیدایش زیر ساخت های ارتباطی و شبکه ریلی و جاده ای، خطوط هوایی ارزان قیمت، صنعت گردشگری دچار تحول بزرگ شده و به عنوان موتور محرک رسد اقتصادی شناخته می شود.

لیمچون افزود: برای کشورهای در حال توسعه آسیا صنعت گردشگری اکنون به منبع مهمی برای درآمد زایی، سرمایه گذاری و ارز آوری خارجی تبدیل شده است.

دبیر کل مجمع گفت و گوی همکاری آسیا ادامه داد:  همچنین صنعت گردشگری فرصت بزرگی برای اشتغالزایی محلی، توزیع درآمد، توسعه زیر ساخت ها، حفاظت از محیط زیست و اکولوژی و کاهش فقر ایجاد کرده است .

وی بیان کرد: علاوه بر مزایای اقتصادی، صنعت گردشگری مزایای اجتماعی فراوانی به همراه آورده و صنعت گردشگری الان می تواند مردم را به مردم و فرهنگ ها را به فرهنگ ها ارتباط دهد.

لیمچون ادامه داد : بنابراین صنعت گردشگری نه تنها باعث افزایش درآمد و سرمایه گذاری می شود بلکه می تواند تصویر مثبت از نسل ها و مردم از زاویه دید گردشگران ارایه دهد

وی گفت: این مجمع آماده کمک رسانی و همکاری با ایران است تا این کشور بتواند صنعت گردشگری خود را توسعه دهد و مسولیت پذیر کند و در دسترس جهانیان قرار دهد تا بتواند از مزایای این صنعت بهرهمند شود.

دبیر کل مجمع گفت و گوی همکاری آسیا افزود:  ما از طریق امکانات فراهم شده توسط این مجمع گفت: ما از طریق امکاناتی که داریم و ۳۴ کشور عضو سعی میکنیم صنعت گردشگری کشور ایران را ترویج کنیم که ایران به عنوان مهد تمدن دنیا مزایایی بسیاری را برای عرضه به دنیا دارد.

لیمچون بیان کرد: پارسیان وارث میراث غنی هستند که قابلیت معرفی به دنیا را دارد و ایران با داستان های پارسی می تواند مقصد جدیدی برای گردشگران باشد.

وی افزود: برای بنده افتخاری بزرگ است که در این همایش حضور دارم و بنابراین تمایل دارم پیام تبریک ۳۴ عضو مجمع گفتگوهای آسیایی را به شما می رسانم.

دبیر کل مجمع گفت و گوی همکاری آسیا ادامه داد: در جریان اجلال مجمع گفت و گوی آسیا در مهر ماه برگزار می شود هیات های عضو ای سی دی بازدیدی از همدان دارند تا زیبایی همدان را ببینند.

انتهای پیام/ج

گردشگری منبع درآمد کشورهای آسیایی

برچسب ها: همدان 2018 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.