رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو در سه راهی فرودگاه این کلانشهر خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو در سه راهی فرودگاه اهواز به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه خودرو پژو در حین حرکت در خیابان دچار آتش سوزی شده بود، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را به محل مذکور اعزام نمود.

آتش پاد تراب پور اذعان داشت: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با نصب تجهیزات ترافیکی در مسیر به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، با استفاده از 2 رشته لوله آبرسان شعله های حریق را مهار کردند و از گسترش حریق جلوگیری بعمل آوردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات و آسیب جانی نداشت، اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان اتصال برق موتور خودرو گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اتصال برق حادثه آفرید

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.