رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: کارگاه ام دی اف در کوی صادقیه این کلانشهر دچار آتش سوزی شد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،بیان داشت: وقوع آتش سوزی در کارگاه ام دی اف در کوی صادقیه این کلانشهر به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی در ادامه افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش آتش سوزی، 2 دستگاه خودرو اطفا حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات را با امکانات و تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام نمود.

آتش پاد تراب پور تصریح کرد: آتش‌نشانان حاضر در محل با ایجاد هماهنگی عملیاتی و با بهره‌گیری از تجارب قبلی، هدف پیشگیری، کنترل و جلوگیری از سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور را در پیش گرفتند و گروهی دیگر نیز عملیات مهار و اطفاء حریق کارگاه را ادامه دادند و با استفاده از تجهیزات تخصصی و لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از گسترش شعله های آتش جلوگیری بعمل آوردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در پی نداشت، اظهار داشت: کارشناسان سازمان علت آتش سوزی را اتصال برق کولر آبی گزارش کردند.

انتهای پیام/گ

آتش در منزل مسکونی حادثه آفرید

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.