رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری یک سارق حرفه ای داخل خودرو خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعيد سليميان" رئيس پليس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پي شكايت چند شهروند مبني بر سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان ،شناسايي سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با بررسي کارآگاهان مشخص شد يک نفر سارق با پرسه زني در خيابان ها ، خودروهای پارک شده کنار خیابان که ایمنی پایینی دارند را شناسایی و در فرصتی مناسب اموال آنها را سرقت می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران پس از انجام یکسری تحقيقات و اقدامات تخصصی این سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي در عملياتی ضربتي دستگير کردند.

سرهنگ سلیمیان اضافه کرد : فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به چندین فقره  سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه متهم برای اقدامات قانوني به مراجع قضائی تحویل داده شد به همشهريان توصيه کرد: هنگام ترك خودرو خود دقت کنند که درب ها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل بازدارنده مجهز کنید و وسايل شخصي (کيف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد قرار ندهید.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.