تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در مسابقات کشوری خوش درخشیدند .

مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی به میزبانی خراسان رضوی شد.

وی گفت: در بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی تیم فوتسال جوانان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه، موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

وی از توانمندی‌های خیره‌کننده‌ی تیم فوتسال کارکنان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه ابراز خرسندی کرد و افزود : اعتماد به نفس و توانایی بالای تیم فوتسال استثنایی استان نشان داد که این تیم دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید مورد توجه ویژه مسؤولان دست‌اندرکار قرارگیرد تا با حمایت‌های خود، زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه این عزیزان فراهم شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعضای تیم فوتسال استثنایی را پیمان بهرام‌آبادی، به عنوان مربی رضا کشتمند، امید رضایی، میثم پرهوده، صادق جواهری، عبدالله خالصی، حامد صحرایی، مصطفی لرستانی، فرهاد آزادداور و محمدعلی مرادی به عنوان ورزشکار اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کسب عنوان قهرمانی توسط تیم فوتسال اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.