پلیس فتا شهرستان چابهار عامل برداشت‌های سریالی غیرمجاز از حساب بانکی زن سالخورده را شناسایی و دستگیر کرد.

دستبرد ناجوانمردانه به حساب بانکی زن سالخوردهسرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی شکایت خانمی ۵۸ ساله مبنی بر برداشت‌های سریالی غیرمجاز به مبلغ ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط عامل برداشت‌های غیرمجاز را که جوانی ۲۷ ساله است را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ کیخامقدم تصریح کرد: متهم جوان در مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت؛ در جلوی دستگاه عابر بانک شاکی پرونده با توجه به نداشتن سواد کافی از وی خواسته مستمری او را که مددجوی کمیته امداد است را برداشت کند و پس از انجام عملیات بانکی؛ رمز دوم عابر بانکش را فعال و طی ۹ مرحله به حساب بانکی اش دستبرد زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم و شاکی به مقام قضائی از شهروندان خواست موارد ذیل را برای پیشگیری از برداشت غیرمجاز جدی بگیرند:

-رمز بانکی را در بازه‌های زمانی مناسب تغییر دهید.
-از انتخاب رمز‌های ساده برای کارت بانکی خود پرهیز نمایید.
-رمز بانکی را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان قرار ندهید و همچنین از یادداشت کردن آن روی کاغذ و یا روی جلد آن اجتناب کنید.

انتهای پیام/ب

سارق حساب بانکی زن سالخورده  را خالی کرد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار