مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر گفت: همزمان با سراسر کشور طرح «تابستانه کتاب» در پنج فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی این انتشارات اجرا می شود

اجرای طرح «تابستانه کتاب» در پنج کتابفروشی به‌‎نشربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر با بیان این که طرح «تابستانه کتاب» همزمان با سراسر کشور در فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی نیز اجرا می‎شود، گفت: به‌نشر در راستای خدمات‌رسانی اجتماعی خود به آحاد جامعه و با توجه به دارا بودن فروشگاه‌های برتر استانی و نیز امکاناتی نظیر نرم‌افزار فروش، تجهیز به رایانه و دسترسی آسان به اینترنت در فروشگاه‌ها در این طرح شرکت کرده است.

وی افزود: این طرح در چهار فروشگاه به‌نشر در مشهد شامل مرکزی واقع در خیابان امام خمینی (ره)، فروشگاه بلوار سجاد، فروشگاه بلوار امامت و فروشگاه خیابان دانشگاه و همچنین کتابفروشی این انتشارات در تهران اجرا می‌شود و در آن تمام کتب ثبت شده در سایت خانه کتاب و موجود در این فروشگاه‌ها با تخفیف در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به تفاوت‌های اجرایی طرح امسال با دوره‌های پیشین، بیان کرد: در این دوره علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های تألیفی را با تخفیف ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه را با تخفیف ۱۵ درصد خریداری کنند در حالی که در دوره‌های گذشته تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای دو گروه کتاب‌های کودک و بزرگسال لحاظ می‌شد.

سعیدی این نکته را نیز یادآور شد که در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است.

نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب»، از سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز و این طرح در تهران به مدت هفت روز و در سایر شهر‌ها و شهرستان‌ها به مدت ۱۰ روز اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام‎رسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
 
انتهای پیام// ه.ز
 
 
برچسب ها: انتشارات ، به نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.