در سال حمایت از کالای ایرانی:

نخستین کتاب با کاغذ ایرانی در آستان قدس رضوی منتشر شد

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به نشر گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی نخستین کتاب این انتشارات با کاغذ ایرانی روانه بازار نشر شد.

نخستین کتاب با کاغذ ایرانی در آستان قدس رضوی منتشر شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسین سعیدی با اشاره به اینکه افزایش 50 درصدی استفاده از کاغذ‌های ایرانی در تولیدات به‌نشر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برای نخستین بار در سال جاری کتاب «داستان یک مرد» که از تولیدات این انتشارات است، با کاغذ ایرانی تولید و روانه بازار شد.

وی با بیان اینکه  ایران یکی از بزرگترین واردکنندگان کاغذ در خاورمیانه است و تولیدکنندگان کاغذ در داخل کشور توان تأمین نیاز کشور را ندارند گفت:  ناشران و دیگر مصرف‌کنندگان عمده کاغذ در ایران به دلیل ملاحظات کیفی، استفاده از کاغذ‌های خارجی را در اولویت خود نگه داشته‌اند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر با بیان اینکه انتشارات آستان قدس رضوی در سال گذشته بیش از 6.5 میلیون برگ انواع کاغذ به ارزش حدود 15 میلیارد ریال را تأمین کرده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال افزایش 50 درصدی استفاده از کاغذ‌های ایرانی در تولیدات به‌نشر در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام//ا.س
 

انتشارنخستین کتاب با کاغذ ایرانی در آستان قدس رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار