مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از تیم داری باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نگار افشین، مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: باشگاه‌های  فوتبال استقلال خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان برای تیم‌داری در بخش بانوان تمایل نشان دادند.

وی افزود: همچنین در تلاش هستیم، باشگاه‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان نیز در فصل جدید لیگ برتر تیم‌داری کنند.

افشین عنوان کرد: طبق مصوبه فدراسیون فوتبال، باشگاه‌هایی که در لیگ برتر آقایان تیم دارند، در بخش بانوان نیز باید تیم‌داری کنند که در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

مسوول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امسال جریمه‌های سنگینی برای باشگاه‌هایی که در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌داری نکنند، در نظر گرفته شده است که امیدوارم باشگاه‌های خوزستانی به این مهم توجه کنند و با اعلام آمادگی در این زمینه، به پیشرفت فوتبال بانوان استان کمک کنند. ما به جدیت پیگیر هستیم تا هر چهار باشگاه خوزستانی لیگ برتر، در بخش بانوان نیز تیم داشته باشند.

وی افزود: خوزستان در بخش بانوان از نظر بازیکن، مربی و داور مشکلی ندارد؛ بازیکنان خوبی داریم که برای تیم‌های دیگر توپ می‌زنند که با تیم‌داری در خوزستان می‌توانیم از تمام این پتانسیل و توانایی بهره ببریم.

افشین بیان داشت: مربیان خوبی از جمله مینا بارانی، فروزان سلیمانی و رز جدیدی‌زاده و داوران خوبی همچون خانم صادقی را در استان داریم که می‌توانند کمک شایانی به رشد فوتبال خوزستان داشته باشند. باید تلاش کنیم تا از تمام استعداد، پتانسیل و توانایی بانوان خوزستانی در رشته فوتبال استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

روز های خوب برای بانوان فوتبالیست خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.