با حضور کسبه و بازاریان بسیجی همایش ۴۰ سال اقتدار در مشهد برگزارشد.

همایش ۴۰ سال اقتدار در مشهد آغازشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این همایش با اشاره به درس گرفتن از داستان حضرت ابراهیم و روز قربان ، گفت: دو درس میگیریم از این داستان ؛ یکی بت شکنی که یعنی مبارزه با همه طاغوت ها و دیگری اطاعت محض از فرمان الهی است .

وی با بیان اینکه کفر و استکبار در همه مقاطع تاریخ بوده است، افزود:ما وظیفه داریم که بت و طاغوت زمان خود را شناخته و در مقابل آن ایستادگی کنیم .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد : امروز حق در نظام انقلاب اسلامی تبلور و تجلی پیدا کرده است .

نظری با اشاره به اینکه امروز میدان شبهات نیست و جبهه حق و کفر برای ما مشخص است که این یکی از افتخارات ما است ، گفت : نظام اسلامی نماد حق و ایستادگی در مقابل استکبار و کفر است .

وی با بیان اینکه استقرار حق در نظام اسلامی مدیون مجاهدت همه رزمندگان و ایثارگران در طول تاریخ است ، افزود : امروز این امانت الهی دست من و شماست که باید از آن به خوبی استفده و دفاع کنیم .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بر صحبت امام خمینی (ره) تاکیدکرد و ادامه داد : حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است .

نظری با اشاره به دلیل مخالفت استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران ، گفت : این نظام در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و اجازه ظلم را به ظالم نمی دهد که بواسطه ی همین ظلم فریاد حق خواهی نیز زده است .

وی با بیان اینکه عزت کشور ما در پرتو نظام مقدس اسلامی است ، افزود : استقلال و پیشرفت های متعددی که این نظام به ارمغان آورده است ، به برکت خون شهداست .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد : آمریکا اگر کاری را بتواند ، انجام میدهد و کاری را که انجام نمیدهد ، نمی تواند عملی کند .

نظری با اشاره به اینکه عزتمندی و آزادگی هزینه دارد، گفت : مردم با روحیه شهادت و مبارزه طلبی توانسته اند تاکنون از نظام مقدس اسلامی حراست کرده و دستاورد هارا حفظ کنند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار نظامی ایران در دنیا سرآمد است ، افزود : ممکن است آنان تجهیزات و امکانات بیشتری داشته باشند اما این به تنهایی کافی نیست ؛ اگر انسان هایی با اراده و ایمان این تجهیزات را داشته باشند قدرت ایجاد می شود .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه دنیای استکبار همه میدان ها را آزمایش کرده ، ادامه داد : با عنایت خداوند و امام رضا (ع) ، کاری از دستش برنیامده و تقابل ما و سختگیری آنان ، نتیجه اش به نفع نظام اسلامی بود است .

نظری با اشاره به یکی از موضوعاتی که در آن مشکل و کم کاری داریم، گفت: وابسته بودن به دلارهایی که از نفت بدست می آوریم که همان اقتصاد تک محصولی است ، موضوعی است که علی رغم تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ، به آن توجه کمتری شده است .

وی با بیان اینکه نبرد ۸ ساله ما به نبرد اقتصادی منتقل شده است ، افزود : در بخش تولید ، توزیع و مصرف نیاز به تدبیر انقلابی است .

 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد : در طول ۴۰ سال تجارب و ظرفیت های زیادی کسب نموده ایم که بارها گفته شده با توجه به آمار ، ارقام و ذخایر و همچنین با تأکید بر ظرفیت های داخلی به راحتی می توان مدیریت کرد .

نظری با بیان اینکه مسؤلان باید شرایط را محیا کنند، گفت : میدان های سخت را با حضور مردمی میتوان مدیریت کرد .

 

قوی پنجه مسؤل بسیج اصناف و بازاریان خراسان رضوی هم در این همایش با اشاره به برنامه هایی که برای بار اول در هفته بسیج اصناف اجرا شد، گفت : برنامه هایی از جمله یادواره شهید عطایی ، کوهپیمایی به جبل النور ، سرکشی از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان و برگزاری اجلاس به مناسبت این هفته ، از برنامه هایی بود که در هفته بسیج اصناف به لطف خدا برگزار شد .

وی افزود : اکنون ۱۳ حوزه بسیج اصناف و ۲۰۰ پایگاه مقاومت در مشهد مقدس ایجاد شده که در ادامه هم پایگاه های مقاومت دیگری را دوستان در حال راه اندازی هستند .

انتهای پیام ف.ش

برچسب ها: بسیج ، بازاریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.