فرماندار شهرستان جویبار انتقال اداره راه و شهرسازی جویبار به قائم‌شهر را سیاست کلان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.

رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به انتقال اداره راه و شهرسازی از این شهرستان گفت: تجمیع ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قانونی است که از مدت‌ها در حال اجرا است و در مورد این اداره در این شهرستان نیز رایزنی‌های فراوانی انجام دادیم تا این اتفاق رقم نخورد، ولی انجام شد.

وهابی افزود: اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های جویبار، سیمرغ و قائم‌شهر باهم تجمیع شدند و تصمیم نیز بر این شد که مرکز آن نیز در شهر قائم‌شهر باشد.

فرماندار جویبار گفت: این سیاست در کل استان اجراشده به‌طوری که از ۲۲ اداره راه و شهرسازی در شهرستان‌ها در استان به هشت اداره کاهش‌یافته است.

وهابی افزود: با تشکیل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که اجرای و انجام عملیاتی پروژه‌ها را بر عهده دارد و به این دلیل حجم کاری اداره راه و شهرسازی در شهرستان‌ها کمتر شده و بیشتر بر پیگیری و نظارت برساخت و سازها، پروژه‌های کلان، راه‌های روستایی و انتقال مطالبات مردمی در این حوزه متمرکز است ازاین‌ رو ادارات شهرستان‌های نزدیک را با یکدیگر تجمیع کردند.

وی بیان کرد: بیشتر کار مردم با اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و این اداره در شهرستان جویبار حضور دارد و مردم نگران پیگیری کار‌های خود نباشند.

 اکنون دفتر نمایندگی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان جویبار فعالیت می‌کند و تاکنون به‌صورت اداره مستقل در این شهرستان درنیامده است.

همچنین در چند روز گذشته در این  شهرستان خبر‌هایی بین مردم مبنی بر انتقال اداره راه و شهرسازی این شهر به قائم‌شهر دهان‌به‌دهان می‌چرخید و عده‌ای نیز با انتشار نامه‌ای به استاندار مازندران ضمن ابراز نارضایتی از این سیاست خواستار لغو این انتقال شدند .

انتهای پیام /ر

تاکید بر نظارت برساخت و ساز‌ها در شهرستان جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.