طبس در دومین روز از هفته دولت، شاهد افتتاح همزمان پروژه‌های شهرداری این شهر بود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ در دومین روز از هفته دولت، پروژه‌های شهرداری طبس شامل احداث بوستان‌های محله ای، فاز اول بازگشایی بلوار شهدای منای این شهر، آسفالت معابر شهری، توسعه فضای سبز پارک خندق و اصلاح نقاط حادثه خیز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان افتتاح شد.

بهارستانی شهردار طبس در توضیح پروژه‌های شهرداری در هفته دولت گفت: امسال از ۱۱ بوستان محله‌ای در شهرک امیرالمومنین، ۷ مورد تکمیل و ۲ مورد در حال اجرا می‌باشد که کلا ۸ هزار مترمربع با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال است.


وی در خصوص بازگشایی فاز اول بلوار شهدای منا گفت: این بلوار که عملیات اجرایی آن که در دهه فجر سال ۹۶ آغاز شده و ۱۵ فروردین ۹۷ عملیات خاکبرداری آن با حجم ۲۰ هزار متر مربع آغاز شده بود با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، امروز فاز اول آن افتتاح شد.
بهارستانی همچنین افزود: آسفالت معابر شهری در محله زیباشهر انجام شده و در بلوار ۲۲ بهمن شمالی ادامه دارد.
شهردار طبس از چندین مورد اصلاح نقاط حادثه خیز هم خبر داد و گفت:
۲ هزار متر طول جدول گذاری و هفت هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به این نکته که تمام این پروژه‌ها توسط نیرو‌ها و ماشین آلات شهرداری انجام شده است افزود: سعی ما بر توزیع متوازن خدمات و اجرای پروژه‌ها در تمام مناطق شهر و بدون ایجاد هزینه اضافی است.
شهردار طبس همچنین از سایر پروژه ها، چون کلنگ‌زنی بوستان مصلی، توسعه فضای سبز پارک خندق و آغاز طرح بازآفرینی شهری طبس خبر داد.
انتهای پیام /ب


برنامه‌های هفته دولت در طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار