استاندار خراسان جنوبی گفت:دولت پیشانی نظام برای همه مسائل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛مروج  الشریعه استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته دولت گفت:وضعیت فعلی مدل و شکلی دیگر از مدیریت برای پیشرفت جمهوری اسلامی را طلب می کند.

وی افزود:در زمان انقلاب اخلاص،صفا و همگرایی بین مردم و مسئولان بود و تنها چیزی که در مسئولان نبود دنیا پرستی و زیاده خواهی بود.

مروج الشریعه گفت:به خاطر این پیچ،نامهربانان همه کشورها به دشمنی انقلاب اسلامی برآمده اند  اما به خاطر شهدا ما نیز همیشه موفق بوده ایم و باز هم با توکل به خدا در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد.

استاندار خراسان جنوبی افزود:تعداد 96 گروه معاند آن سوی مرز نشسته با حمایت استکبار شب و روز بر علیه نظام فعالیت می کنند بنابراین هر کسی باید این وضعیت را کنترل کند و مسئولیت پذیر باشد.

وی با بیان اینکه ارز در دولت های مختلف نیز افزایش داشته است،گفت:مسئله روند رشد نرخ ارز مسئله عجیبی نیست و درست است که دشمنان نظام از وضع موجود سوء استفاده می کنند اما ما باید وضع موجود را کنترل کنیم .

مروج الشریعه  افزود:مسئولان باید بروند در میان مردم و آن بخش از کارهایی که انجام داده اند برای مردم بازگو کنند و در اینجا باید رسانه وارد شود و کمک کند به وضع موجود و وضع موجود نیازمند درک شدید است.

وی اظهار کرد:اگر مسئولی قادر به مدیریت نیست به خاطر مردم هم که شده کنار برود.

مروج الشریعه گفت:اما یک وقتی هست باید واقعیات را پذیرفت و به مردم گفت و با همکاری مردم کشور را رو به جلو ببریم حضور همیشه مردم در صحنه یکی از نعمت های جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی افزود:با توکل به خدا و با اتکای به این ملت،خودباوری و با پذیرفتن و جذب جوانان مان که فقط کافی است رویکردشان را مثبت کنیم این کار شدنی است.

 انتهای پیام/غ

وضعیت فعلی کشور مدل و شکلی دیگر از مدیریت را طلب می کند

برچسب ها: استاندار ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار