به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهارم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7890...0913: لیزینگ فرهنگیان سه ماهه ثبت نام کردم ولی متاسفانه کسی جوابگو نیست. خواهشا پیگیری کنید چرا تیبا ها را احتکار کردند.

 

1639...0911: من به نظر خودم چه تو شهر چه تو روستا دولت باید رسیدگی کند. سوپر مارکت داره مواد نفتی می فروشد. آیا بهداشت  رسیدگی می شود. آقای وزیرآقایان شورای شهر یا روستا فردا دانش آموز داریم، شاید بچه شما باشند.

 

9406...0914:  خیلی عجیبه که آقای ظریف آمدند برنامه زنده تلویزیونی! ولی چرا  حالا خورشید؟! نمی دانم چرا مسئولین دولتی به برنامه هایی مثل «ثریا» و « جهان آرا» و « زاویه» نمی آیند.

 

6784...0916: اگر می شود با استاندار اهواز صحبت کنید تا در مورد ارزان کردن قیمت تعرفه های کلینیک های ترک اعتیاد و داروهای آن کاری انجام بدهند. ما که نمی توانیم این قیمت های گران هر چند ماه یک بار را تهیه کنیم. انصافا که هی در حال گرانتر شدن هستند.

 

5457...0939:  در مورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد جهت ایجاد امکان ویرایش معدل کتبی که به اشتباه وارد شده است پیگیری کنید خیلی استرس دارم باتشکر.

 

2418...0917: لطفا پیگیری بفرمایید چرا هیچ پکیجی تو بازار گیر نمیاد؟؟ شرکت بوتان و ایران رادیاتور هیچ جنسی را به بازار عرضه نمی کنند که این موضوع باعث شده که پکیج دو میلیونی به پنج میلیون برسد که با همین مبلغ هم  باز گیر نمی آید. خواهشا پیگیری بفرمایید

 

4513...0913: همسرمن بیش از  60 ماه در جنگ بوده است و فقط یک مورد مجروهیتش  35 درصد جانبازی دارد. اماحالا با51 سن مستأجر هست که فعلا جوابش کردند و دهها مشکل دیگر. آیاکسی هست او را یاری کند.

 

3895...0933: چرا فقط پرداخت مطالبات فرهنگیان را در بوق و کرنا می کنید. شش سال است که بازنشسته شده ام و دویست و چهل هزار تومان هزینه سفر مرا نداده اند. حدود دو میلیون دیون ارتقای شغلی ام را پرداخت نکرده اند، چرا دروغ می گویند، رسیدگی شود.

 

4558...0919: دریابید این کودکان که سر هر چهارراه بهانه می شوند تا مثلا پدر و مادرشان گدایی کنند. خیلی هاشون بچه خودشون نیست. بچه ها را آرام بخش می دهند. تو بقلشون یا خوابند یا آرومند.

 

1930...0914: چرا تو این گرانی حرفی از زیر میزی های پزشکان یرای عمل جراحی که تو این وطن بر روی افراد ایرانی یاد کرفته اند زده نمی شود. چطور برای عمل جراحی تنگی کانال کمر ۱۵ میلیون می خواهند!!

 

0270...0914:  ما دانشجویان دانشگاهی برای سفر زیارتی عتبات ثبت نام کردیم. در حالی که رئیس ستاد عتبات گفته بودند سفر دانشگاهیان با ارز دولتی طبق توافق با دولت می باشد. اکنون با رفتن فقط دو کاروان زیارتی ستاد عنوان می کند ارز دولتی تمام شد و افزایش هزینه دو برابر را اعمال کرده. لطفا در اسرع وقت پیگیری بفرمایید این ارز دولتی چرا اعمال نشد در کجا و در چه سوراخی مجدد حق دانشگاهیان را خوردند. با تشکر.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار