به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9727...0990: چرا دولت نظارتی به شرکت تولیدی خودرو ندارد. چرا خودرو وارد بازار نمی کند تا قیمت خودرو متعادل شود. این گرانی به نفع هیچکس نیست در دراز مدت ویرانگرست.

 

0150...0936: آیا میدانستید که تا حالا چندین بار به دلیل تراکم زیاد جمعیت در واگن مردم بیهوش شده اند یا حتی دستشان شکسته است ? لطفا با پیگیری خود مسئولین را مجبور کنید تا فاصله قطارها را با افزایش تعداد قطار در این خط کمتر کنند وجود اطلاع از این پیک جمعیتی در این خط , فاصله قطارها را به 10 دقیقه رسانده اند در نتیجه در هر قطار چندین برابر ظرفیت مسافر سوار می شوند به خصوص در واگن های خانم ها.

 

5578...0902: متاسفانه بعضی از رانندگان اتوبوس های مسافربری بیرون شهری که زیر نظر تعاونی های مسافر بری هستند هر روز به بهانه گرانی دلار کرایه های را افزایش می دهند و هر مسافری هم که اعتراض می کند می گویند دلار گران شده است.

 

4527...0916: چرا دربهزيستی لرستان (دورود) خبری از مسكن برای خانواده های داراي٢ معلول نيست؟

 

9438...0912: همراه اول و ایرانسل و غیره شب و روز پیامک می دهند که بیاید فلان چیز را بخرید ما به کی بگویم که آقایان ما چیزی نمی خواهیم همراه روشن میماند که خداناکرده پدر و مادر و یا کس دیگر کمک بخواهد و بدادش برسیم. اقایان خواهشمند است پیامک ندهید خواب و خوراک ما را گرفته اد. مردم آزاری خداپسند نیست نگذارید نفرین کنند.

 

8957...0922: از شما خواهش دارم در مورد گرانی های داخلی هم صحبت کنید در خبر. چرا کشمش باید بشود کیلویی۱۸۰۰۰ تومان چرا میوه روغن هر چیز داخلی که فکر کنید اینقدر گران شده است. چرا کسی رسیدگی نمی کند؟؟؟

 

6958...0990: من زنی هستم سرپرست سه فرزند تمام سرمایه فرزاندنم 200000000 تومان بوده است که در یکی از شرکت های معتبر سرمایه گذاری کردم اما اونا الان دلار و بهانه کردن تا حق مارو راحت بخورند. اگر خدا رو می شناسید بامن تماس بگیرید تا از حق ما در برنامه شما پشتیبانی شود که خیلی ها مثل من این مشکل و دارند.

 

9913...0917: مدیر مدرسه شهرستان میناب روستای کریان از اولیا بابت ثبت نام هر دانش آموز پنجاه هزار پول نقد می گیرند سی هزار تومان اجباری بابت تعمیر مدرسه میگرند.

 

9438...0912:  میوه هایی که درمیدان تره بار شهرداری تمامی قیمت آنان قیمت بالا را دارد و اگر شهرداری ها قیمتش بالا باشد وای به جاهای دیگر. تره بار شهرداری دولتی است انتظار از این مکان ها رعایت کم درامدها است. لطفا رسیدگی فرمایید.

 

1932...0990: من ازتون خواهش می کنم درمورد بیمه تاکسیرانی تحقیق و پیگیری کنید..

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار