به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2572...0912:  از ایوانکی شصت کیلومتری تهران هستم.  شصت هکتار زمین های کشاورزی, با نظارت جهاد مشغول اجرای آبیاری تحت فشار می باشد که تمامی کارها انجام شده. با توجه به بحران آب خصوصا دشت فوق بحرانی ایوانکی. شهرداری به دلایل واهی جلوی اجرای کار را گرفته و علیرغم ارایه مدارک و مستندات اجازه فعالیت نداده است و کشاورزان همچنان به روش سنتی آبیاری می کنند. در صورت امکان به این بخش مراجعه و گزارشی, تهیه فرمایید.

 

6026...0912: لطفا گزارشی از وضعیت پرداخت اقساط بانکی و بسته شدن حساب ضامن ها و فشار مضاعفی که به مردم میاد گزارش تهیه کنید.

 

2402...0915: پدرم حدود ۱۷ساله بازنشسته معدن زغال سنگ پابدانا کرمان هست ولی تا به حال با اینکه خیلی مشکل اقتصادی داره یک وام هم به پدرم وهمکاراش ندادند لطفا پیگیری کنید. با تشکر.

 

9317...0916: شهرداری شوشتر با اسلحه سگ های زبان بسته را می کشد! بعضی سگها دست یا پایشان قطع شده است! و سگ ماده ای که بچه داشت و دستش قطع شده بود مرا خیلی ناراحت کرد؛ و تعداد سگ های قطع عضو د رشهر ما زیاد است.

 

8772...0936: لطفا در مورد اپراتور اول که از شارژ مشترکین الکی کم می کنند پیگیری نمایید. من بسته اینترنت خریداری کردم که مابقی پول مانده شارژ را یواشکی کسر میکنند، بدون هیچ گونه استفاده!!

 

1648...0915: قبلأ جناب رئیس جمهور بارها و بارها از تورم تک رقمی و برجام و نتایج درخشان آن، به عنوان افتخارات خویش و دولت تدبیر و امید نام بردند و منتقدان دلسوز را به تمسخر می گرفتند و به طعنه دلواپس می نامیدند، گذر زمان حقیقت را نشان داد.

 

9854...0937: خانمی در شهرستان تیران و کرون استان اصفهان در اثر سوزن زدن اشتباهی در اورژانس این شهر فوت کرد. لطفا پیگیری کنید.

 

2827...0939: آیا جانبازان 20% به پایین و ایثارگران حق ندارند حقوق مکفی دریافت کنند ما که دستمان به سکه و دلار نمی رسه حداقل دستور بفرمایید و کاری کنند شرمنده خلق خدا و خانواده مان نباشیم . تشکر

 

0455...0911: چرا واقعا پیامک های تبلیغاتیحذف نمی شود؟! ما باید چه کاری کنیم که پیامک تبلیغاتی برای ما ارسال نشود. خسته شدیم.

 

3362...0915: خواهش می‌کنم در مورد اقلام ضروری مثل روغن وبرنج گزارشی تهیه کنید.

 

5285...0939: چرا به کسانی که از طریق بسیج یک سال در جبهه حضور داشته اند انواع خدمات از قبیل وام و حقوق و خدمات بهداشتی و درمانی و انواع خدمات دیگر تعلق می گیرد ولی به سربازانی که بیش از دو سال در جبهه حضور داشته اند هیچ مزایایی نمی دهند. برای سربازان در سال 92 پرونده تشکیل دادن بعد از تشکیل پرونده برای سربازان هیچ کاری انجام نداده اند.چرا؟ تقاضای رسیدگی داریم .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار